Σε ολόκληρη την τεχνολογική βιομηχανία, οι εταιρείες σφίγγουν τα ζωνάρια τους και επιβάλλουν σοβαρές απολύσεις για να αντιμετωπίσουν τις μακροοικονομικές πιέσεις και την επιβράδυνση της αύξησης των εσόδων
Προς το τέλος του 2022, οι τεχνικοί της ομάδας καταπολέμησης της παραπληροφόρησης της Meta ήταν έτοιμοι να κάνουν το ντεμπούτο τους με ένα βασικό εργαλείο fact-checking, για την κατασκευή του οποίου χρειάστηκε μισός χρόνος. Η εταιρεία χρειαζόταν βοήθεια για τη φήμη της, αφού μια σειρά κρίσεων είχε πλήξει σοβαρά την αξιοπιστία του Facebook και του Instagram. Το νέο αυτό προϊόν θα επέτρεπε σε τρίτους ελεγκτές γεγονότων, όπως το Associated Press και το Reuters, να προσθέτου σχόλια στην κορυφή των αμφισβητούμενων άρθρων, ως έναν τρόπο επαλήθευσης της αξιοπιστίας τους.
Ωστόσο, η δέσμευση του διευθύνοντος συμβούλου Μαρκ Ζούκερμπεργκ σχετικά με το «έτος αποτελεσματικότητας» σήμανε το τέλος της φιλόδοξης προσπάθειας, σύμφωνα με τρεις ανθρώπους που γνωρίζουν το θέμα.Κατά τη διάρκεια πολλαπλών γύρων απολύσεων, η Meta ανακοίνωσε σχέδια για την κατάργηση περίπου 21.000 θέσεων εργασίας, μια μαζική μείωση που είχε υπερμεγέθη επίδραση στο έργο εμπιστοσύνης και ασφάλειας της εταιρείας. Το εργαλείο fact-checking, το οποίο είχε την αρχική αποδοχή των στελεχών και βρισκόταν ακόμη σε δοκιμαστική φάση στις αρχές του έτους, διαλύθηκε πλήρως.
Σε ολόκληρη την τεχνολογική βιομηχανία, καθώς οι εταιρείες σφίγγουν τα ζωνάρια τους και επιβάλλουν σοβαρές απολύσεις για να αντιμετωπίσουν τις μακροοικονομικές πιέσεις και την επιβράδυνση της αύξησης των εσόδων, μεγάλες ομάδες ανθρώπων που είναι επιφορτισμένες με την προστασία των πιο πολυπληθών χώρων του διαδικτύου δείχνουν την έξοδο. Οι απολύσεις έρχονται σε μια εποχή αυξημένου διαδικτυακού εκφοβισμού, ο οποίος έχει συνδεθεί με υψηλότερα ποσοστά αυτοτραυματισμού των εφήβων, και καθώς η διάδοση της παραπληροφόρησης και του βίαιου περιεχομένου συγκρούεται με την εκρηκτική χρήση της τεχνητής νοημοσύνης.
Η
περικοπή των ομάδων που είναι επιφορτισμένες με την εμπιστοσύνη και την
ασφάλεια και την ηθική της τεχνητής νοημοσύνης είναι ένα σημάδι του
πόσο μακριά είναι διατεθειμένες να φτάσουν οι εταιρείες για να
ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις της Wall Street για αποτελεσματικότητα,
ακόμη και με την προεκλογική περίοδο του 2024 στις ΗΠΑ – και το
διαδικτυακό χάος που αναμένεται να ακολουθήσει – μόλις μήνες πριν από
την έναρξη. Η ηθική της τεχνητής νοημοσύνης και η εμπιστοσύνη και
ασφάλεια αποτελούν διαφορετικά τμήματα εντός των εταιρειών τεχνολογίας,
αλλά ευθυγραμμίζονται σε στόχους που σχετίζονται με τον περιορισμό της
βλάβης στην πραγματική ζωή που μπορεί να προέλθει από τη χρήση των
προϊόντων και υπηρεσιών των εταιρειών τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το blog TEO O ΜΑΣΤΟΡΑΣ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διάφορα ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δική σας ενημέρωση.