To flick επιλέχθηκε έτσι ώστε οι συχνότητες των 24, 25, 30, 48, 50, 60, 90, 100 και 120 Hz, καθώς και οι υποδιαιρέσεις τους κατά 1/1000, να μπορούν να παρασταθούν με ακέραιους αριθμούς. Το 1 flick ισούται με 1,42×10-9 δευτερόλεπτα περίπου. |
Το «φλικ» (από τις λέξεις frame-tick) σχεδιάσθηκε για να βοηθήσει τους προγραμματιστές να συγχρονίζουν τα εφέ των βίντεο, σύμφωνα με τη σχετική περιγραφή της νέας χρονικής μονάδας στο δικτυακό τόπο GitHub.
Τα «φλικ» ορίζονται στη γλώσσα προγραμματισμού C++, η οποία χρησιμοποιείται για τη δημιουργία οπτικών εφέ σε κινηματογράφο, τηλεόραση και άλλα μέσα, μειώνοντας τα σφάλματα στα γραφικά.
Το «φλικ» δεν αναμένεται να έχει ευρύτερη χρήση και επίπτωση, αλλά μπορεί πράγματι να βοηθήσει στη δημιουργία βελτιωμένων οπτικών εμπειριών εικονικής πραγματικότητας.
Ο δημιουργός της νέας μονάδας Κρίστοφερ Χόρβαθ είχε για πρώτη φορά αναφερθεί στο «φλικ» σε ανάρτησή του στο Fascebook στις αρχές του 2017 και έκτοτε, σύμφωνα με το BBC, προχώρησε σε τροποποιήσεις και βελτιώσεις του, με βάση σχόλια από άλλους χρήστες.
Στο παρελθόν και άλλες εταιρείες είχαν δημιουργήσει δικές τους μονάδες του χρόνου, όπως το Internnet Time από την ελβετική εταιρεία ρολογιών Swatch το 1998, που διαιρούσε τη μέρα σε 1.000 «χτύπους», ο καθένας εκ των οποίων διαρκούσε ένα λεπτό και 26,4 δευτερόλεπτα. Η νέα μονάδα αποσκοπούσε στο να εξαλείψει την ανάγκη για τις χρονικές ζώνες, αλλά δεν κατάφερε ποτέ να «πιάσει».
πηγή: ΑΠΕ ΜΠΕ – www.bbc.com
https://physicsgg.me/2018/01/24/1-flick-%ce%bc%ce%b9%ce%b1-%ce%bd%ce%ad%ce%b1-%ce%bc%ce%bf%ce%bd%ce%ac%ce%b4%ce%b1-%ce%bc%ce%ad%cf%84%cf%81%ce%b7%cf%83%ce%b7%cf%82-%cf%84%ce%bf%cf%85-%cf%87%cf%81%cf%8c%ce%bd%ce%bf%cf%85/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το blog TEO O ΜΑΣΤΟΡΑΣ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διάφορα ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δική σας ενημέρωση.