H Honda ξεκαθάρισε ότι το νέο καύσιμο που θα χρησιμοποιείται στην Formula 1 την φετινή σεζόν θα προκαλέσει απώλεια ισχύος στους κινητήρες, παρά τους ισχυρισμούς των αντίπαλων κατασκευαστών ότι οι μονάδες ισχύος θα έχουν περίπου την ίδια ιπποδύναμη.
Όπως είναι γνωστό, από το 2022 τα μονοθέσια θα χρησιμοποιούν ένα διαφορετικό είδος καυσίμου (με την ονομασία Ε10), πιο φιλικό προς το περιβάλλον, το οποίο θα περιέχει 10% αιθανόλη, προκαλώντας έτσι την ανάγκη για τροποποιήσεις στις μονάδες ισχύος όλων των εταιριών.
Με τους περισσότερους κατασκευαστές να λένε ότι έχουν ήδη πετύχει τουλάχιστον τα ίδια επίπεδα απόδοσης σε σχέση με πέρυσι, ο Yasuaki Asagi, ένας από τους υπευθύνους για την εξέλιξη της μονάδας ισχύος της Honda, τόνισε στο Motorsport.com ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει, και ότι η απώλεια ισχύος είναι δεδομένη για όλους.
“Ακόμη είναι μυστικό”, είπε ο Ιάπωνας, ερωτηθείς για το μέγεθος της απώλειας ισχύος το 2022 λόγω του νέου καυσίμου.
“Φαίνεται ότι άλλες εταιρίες λένε ότι θα βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο απόδοσης (σε σχέση με πέρυσι), αλλά αντιθέτως μια τέτοια ανακοίνωση δείχνει ότι είναι δύσκολο να αποκτήσεις την ίδια ισχύ με πέρυσι”, είπε.
“Η λύση στη χρήση του καυσίμου E10 είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζουμε. Η αρχιτεκτονική του κινητήρα είχε ήδη καθοριστεί (με τη νέα μονάδα ισχύος που εισήχθη πέρυσι από την Honda), επομένως έχουμε κάνει αλλαγές για να βρούμε την καλύτερη απόδοση με το καύσιμο E10”.
“Όσον αφορά το καύσιμο Ε10, μειώνεται η ισχύς και η ενέργεια που έχει με το ίδιο βάρος, αυτό είναι το χαρακτηριστικό ενός τέτοιου καυσίμου. Από την άλλη πλευρά, η ασταθής καύση του παλαιότερου καυσίμου θα είναι ευκολότερο να ελεγχθεί τώρα”.
“Στοχεύουμε στη μέγιστη απόδοση, αλλά με το καύσιμο E10 θα μειωθεί τόσο η ισχύς του κινητήρα όσο και η ποσότητα παραγωγής ενέργειας”, συμπλήρωσε ο Asagi.
Τέλος, ο Ιάπωνας ξεκαθάρισε ότι το μεγαλύτερο μέρος των αλλαγών στη μονάδα ισχύος της Honda για την προσαρμογή στο νέο καύσιμο είχε ολοκληρωθεί ήδη από πέρυσι, όταν η ιαπωνική εταιρία ήταν ακόμη πλήρως αφοσιωμένη στο project της Formula 1.
“Υπάρχουν πάντα μικρές λεπτομέρειες και διορθώσεις όταν υπάρχουν
προβλήματα, αλλά αν δεν είχες ολοκληρώσει το όλο σχέδιο ή τουλάχιστον τα
βασικά μέχρι το τέλος του περασμένου έτους, δεν θα ήσουν εγκαίρως
έτοιμος για τη νέα σεζόν”, συμπλήρωσε.
https://f1fan.gr/?p=102409&fbclid=IwAR08sKj-ZgoFs6-YcK7lNMTftdx7D_vPev1xUP-FeeaY7ghRBtzWD_7w9n8
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το blog TEO O ΜΑΣΤΟΡΑΣ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διάφορα ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δική σας ενημέρωση.